دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل با پوشش زنانه در مشهد + عکس شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ثبت احوال درباره تغییر اسامی نامتعارف توضیحاتی داد

  • کد خبر: ۱۷۳۴۰۲
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
ثبت احوال درباره تغییر اسامی نامتعارف توضیحاتی داد
سازمان ثبت احوال کشور درباره خبر تغییر اسامی نامتعارف و زننده توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به انتشار خبری مبنی بر اینکه سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرده که صاحبان برخی نام‌ها و نام‌های خانوادگی مانند عبدالعزی، سعید بهزاد، سرتیپ و سلطانعلی باید برای تغییر اسامی خود اقدام کنند، پیگیری از روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور نشان داد که «هیچ اجباری در تغییر نام وجود ندارد و صرفا دارندگان اسامی که مغایر ارزش‌های اسلامی و یا القاب و نام‌های زننده و مستهجن یا نامناسب هستند - در گذشته این اسامی گذاشته می‌شد -، می‌توانند با مراجعه به سازمان ثبت احوال اسامی خود را تغییر دهند و هیچ اجباری وجود ندارد.

در گذشته این اسامی گذاشته می‌شد، اما اکنون انتخاب اسامی که موجب هتک حیثیت و مقدسات اسلامی می‌گردد و همچنین عناوین و القاب و نام‌های زننده و مستهجن مورد پذیرش ثبت احوال قرار نمی‌گیرد و ممنوع است.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->